تلویزیون شهری
مزایای استفاده از تلویزیون شهری در سطح شهر

مزایای استفاده از تلویزیون شهری در سطح شهر

تلویزیون شهری چیست؟

بزرگترین نمایشگرهایی که به منظور تبلیغات و آگاهی در مراکز شهر و مکان های پر تردد مورد استفاده قرار می گیرند را تلویزیون شهری می نامند. تلویزیون شهری یک نمایشگر هوشمند عظیم است که از دیودهای نورانی (LED) تولید شده است. این تلویزیون ها معمولا در فضاهای خارج از سالن مورد استفاده قرار می گیرند. از تلویزیون های شهری در میادین شهر و مجتمع های تجاری شهری، سردر سازمانهای دولتی و خصوصی ، پارک ها ، دانشگاه ها ، فرودگاه ، پاساژها و غیره بکار می برند.

مزایا و قابلیت های تلویزیون شهری

  • اطلاع رسانی از جزئیات خدمات و محصولات شما
  • به علتمتحرک بودن نوشته هاو افکت­ها، تلویزیون شهری با استقبال زیادی از سوی مشتریان قرارگرفته است( به وجود آمدن کشش در مشتریان گذری و جدید)
  • به دلیل تازه بودن تلویزیون شهری، بکارگیری از آن نشانه پرستیژ و اعتبار شما می باشد.(برای افرادی که تمایل به متفاوت و خاص بودن دارند)
  • دارای وزن اندک و قابل حمل است و نصب آن بسیار راحت می­ باشد.(مخصوص مستاجرین)
  • توانایی اطلاع رسانی با سرعت بالال در شرایط ویژه (فروش ویژه نوروز، تخفیف ویژه مناسبت ها و…)
  • هزینه برق مصرفی اندک و مقرون به صرفه بودن
  • دارای پرتهای ورودی Composite ,S-video,Component,VGA,DVI,HDMI,SDI,HD_SDI,etc
  • عمر مفید زیاد LED
  • موجب بهبود سطح فرهنگی جامعه می گردد
  • تابلوهای دیجیتالی مدرن، از لحاظ زیباسازی شهر کمک بسیاری به نمای شهر می کنند.
  • با پیشرفت تکنولوژی، تلویزیون شهری جایگزین مناسب و حتی بهتری نسبت به تابلوهای فلکسی و بنر و یا نئون شده است
  • امکان تعمیر و نگهداری آسان و با هزینه اندک

مزایای کمی بکارگیری از تلویزیون شهری

  • 73% مصرف کنندگان خرید از جاهایی را ترجیح می دهند که از نمایشگرهای عظیم شهری برخوردار است.
  • 52% مشاهده کنندگان می توانند نوشته های نمایش داده شده را بیاد بیاورند.
  • 33% از افرادی که از جلوی نمایشگرهای عظیم شهری عبور می کنند برای مشاهده پیامهای در حال پخش می ایستند یا مکث می نمایند.
  • تلویزیون شهری احتمال خرید را تا 37% افزایش می دهد.
  • این رسانه رغبت و علاقه به خرید در آینده را تا 33% بالا می برد.
  • این رسانه اطلاع رسانی در مورد برند و به یاد خاطر آوردن آنرا تا 48% بیشتر می کند.
  • این رسانه احتمال خرید مجدد را تا 33% افزایش می دهد.

تاریخ بروزرسانی: 98/02/09

امتیاز بدهید

نظر خود را بنویسید

مقالات