تلویزیون شهری
خرید و اجاره تلویزیون شهری

خرید و اجاره تلویزیون شهری

خرید و اجاره تلویزیون شهری

با استفاده از خرید و اجاره تلویزیون شهری می توانید به صورت خدمات و محصولات خود را در کوتاهترین زمان ممکن معرفی نموده و سطح فروش خود را به طرز قابل مشاهده ای افزایش دهید.
صرف نظر از صنعت کسب و کار شما یا خدماتی که ارائه می دهید، فروش بیشتر یک مورد مهم تجاری برای افزایش سودآوری شما خواهد بود.

در شرایط رقابتی امروز ، ممکن است برای افزایش فروش خود نیاز به سرقت مشتری از بازار یا رشد بازار داشته باشید.

ما در توضیحات خلاصه آنچه را که باید برای این کار انجام دهید در 10 مورد آورده ایم.

1- با روش های درست تبلیغاتی با مشتری مناسب در ارتباط باشید

تلویزیون شهری به عنوان روش درست برای ارتباط با مشتری محسوب می شود که می تواند با ابزارهای گرافیکی ایده آل بهترین معرفی برای محصولات یا خدمات شما باشد.

 2- پایگاه داده ایجاد کنید

مشتریان بالقوه خود را که از طریق کانال های مختلف به آنها دسترسی دارید در یک پایگاه داده واحد جمع آوری و مدیریت کنید.

3- مخاطبان خود را انتخاب کنید

مشتریان خود را طبقه بندی کنید و کلاس مشتری هدف خود را تعیین کنید. محصولات یا خدمات خود را در کلاس مشتری هدف با مشتریان همسو کنید.

4- مشتریان موجود خود را حفظ کنید

درباره چگونگی ادامه حفظ مشتری خود برنامه ریزی کنید و با آفرهای تبلیغاتی ویژه مشتریان سعی کنید آنها را حفظ کنید.

5- محصولات و خدمات خود را از یکدیگر متمایز کنید

همیشه از خود بپرسید که چرا مشتریان باید محصولات یا خدمات شما را خریداری کنند. به سوال پاسخ دهید و سعی کنید بر این اساس در محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید تفاوتی ایجاد کند.

6-مسیرهای جدید مشتریان را مشخص کنید

برای مشتریان جدید ، کانالهای ارتباطی را تعیین کنید که می توانند به مشتریان جدید و فعالیتهای خود در این کانالها برسند.

7- فرآیندهای فروش خود را ایجاد کنید

رویکرد فرایندی که در آن فروش از مراحل و اقداماتی پی در پی برای هر مرحله تشکیل شده است.

8- بازار و رقبا را بررسی کنید

درباره پویایی بازار اطلاعات کسب کنید ، شرکت های رقیب را بررسی کنید. 

9- ارائه های ویژه برای فروش تهیه کنید

نتیجه گیری و ارائه فروش خود را روشن کنید. برای این کار ، مطالعاتی مانند مطالعه ویژگی مزایا ، 30 ثانیه ، 3 دقیقه و 10 دقیقه ارائه قاب ، تهیه مواد پشتیبانی فروش را انجام دهید.

10- کانال ها را برای دستیابی به مشتریان جدید مشخص کنید

مشخص کنید از چه کانال هایی به مشتریان خود دسترسی پیدا می کنید. کانالهای دسترسی به کلاس مشتری هدف را تعیین کنید.

قیمت خرید و اجاره تلویزیون شهری

تلویزیون شهری در دو نوع داخل سالن و بیرون از سالن وجود دارد.

ابعاد تلویزیون شهری متناسب با محل نصب نمایشگر و نوع آن تعیین می گردد.

تراکم پیکسل استفاده شده در تلویزیون شهری تعیین کننده وضوح تصویر نمایشگر به حساب می آید.

موراد گفته شده مانند نوع تلویزیون شهری، ابعاد  و تراکم پیکسل، تعیین کننده قیمت خرید و اجاره تلویزیون شهری محسوب می شود.

استفاده از تابلو روان به عنوان تجهیزات تبلیغاتی

تابلو روان به عنوان محصول پر فروش تولیدات شرکت پارسه محسوب می شود که در کنار تلویزیون شهری ارائه می گردد.

استفاده از انواع تابلو روان ها متناسب با سطح نیاز و میزان بودجه مصرفی متفاوت است.

صاحبان کسب و کارها و ارائه دهندگان خدمات ویژه می توانند به منظور استفاده از تلویزیون شهری و تابلو روان از تولیدات شرکت پارسه استفاده نمایند ضمن آنکه می توانند قبل از خرید نسبت به دریافت مشاوره های لازم در این زمینه اقدام کنند.

 

امتیاز بدهید

نظر خود را بنویسید

مقالات